Soleil support

Välkommen till vår support! Här har vi samlat supportens kontaktvägar samt vanliga frågor som vi får från våra kunder.

Här hittar ni svar på varför t.ex. bilden i en nyhet inte visas i nyhetslistningen, hur man kan fixa trasiga länkar, hur man kan lägga till bilder i plusboxar och 35+ andra frågor. Om ni inte hittar svaret på er fråga så är ni välkomna att kontakta vår support.

Ligger er webbplats nere?
Information om pågående driftstörningar i SiteVision Cloud hittar ni på SiteVisions kundwebblänk till annan webbplats

Vanliga frågor och svar

Kontakta vår support

Kontakta oss på telefon, mejl eller via vår servicedesk. Vi svarar på dina frågor och hjälper dig tillrätta inom ramen för supportavtalet.

Registrera ärende i Servicedesk

Du kan själv logga in och registrera ett ärende via portalen. I vår servicedesk loggar vi alla dina ärenden. Det gör att du enkelt kan gå tillbaka till ärendet vid ett senare tillfälle för att se vad som har blivit gjort, hur ett problem löstes och så vidare.

Kom ihåg att logga in med rätt Jira-konto! Har du flera projekt hos oss kan du fått flera olika Jira-konton.